سفارش تبلیغ
صبا ویژن
₪ اس ام اس و جک ₪
درباره

₪  اس ام اس و جک ₪


مدیر وبلاگ : [64]
نویسندگان وبلاگ :
m.s[0]

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه ٬ این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ? قلبش به خاطر من میتپه . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟

میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت

دوست دارم . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند

بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . .

 

جایت همیشه سبز است در خلوت خیالم / خوبم به خوبی تو گر چه نپرسی حالم . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن / نورشون رو بدرقه پاکی خنده هات کنه . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
شکست در عشق فاجعه نیست ? فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ? اما یک گل تشنه ? همیشه منتظر باریدنشه

یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ? اما قلب فرستندش خیلی به یادته . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو مانند کبوتر ها نجیبی ? تو مثل داستانهای عجیبی

گناه من چه بود که گفتی ? از این پس از نگاهم بی نصیبی . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست ? با چنین تقدیر بد ? تقدیر نیست

از غمش با ناله ها همدم شدم ? ذره ذره آب گشتم ? کم شدم

آخر آتش زد دل دیوانه را ? سوخت بی پروا ? پر پروانه را

عشق من ? از من گذشتی خوش گذر ? بعد از این حتی اسم من را هم مبر  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام ای بی وفای بی مروت / سلام ای ساز گیتار محبت

سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگر نه ما که عاشقیم بی مروت !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به ستاره های کم نور قناعت کن ? که ستاره های بزرگ زودتر به چشم میآن

و تو نگاه همه جا میگیرن . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ? آه از این زجر . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است ? اما تو مثل نفسی

تکرارت تضمین زندگی منه . . . دوستت دارم  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
عشق توئی عاشق منم ? دریا توئی قایق منم

اگر دزدیدند قایقت را ? غم مخور ? سارق منم !!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
عشق یعنی استخوان و یک پلاک / سال های سال تنهای تنها زیر خاک . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا / روی هر تکه نویسم نام تو را  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
لیمو نخور ترش کنی منو فراموش کنی !

هندونه بخور ناز کنی ? منو همیشه یاد کنی !!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن

ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی  . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com
آنفدر راه کشیدم ره جهان سیر شدم / صورتم گرجه جوان بود ولی پیر شدم

در غریبی  پنجه حسرت به دیوار کشیدم / غریبی نکشیدی که بدانی چه کشیدم . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فکر نکن مسافری و من فقط راه عبور . تکیه کن به من عزیزم ? من همونم سنگ صبور . . .


کلمات کلیدی: اس ام اس عاشقانه

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/26:: 11:34 صبح     |     () نظر