سفارش تبلیغ
صبا ویژن
₪ اس ام اس و جک ₪
درباره

₪  اس ام اس و جک ₪


مدیر وبلاگ : [64]
نویسندگان وبلاگ :
m.s[0]

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه ٬ این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

عاشق شدن در فرهنگ امروز عبارت قدرتمندی است. این عبارت موضوع بسیاری از فیلم های سینمایی، تئاترها، سریال های تلویزیونی و تعداد بسیار زیادی رمان شده است. طبیعت عشق به گونه ای است که با کشف آن وارد دنیای جدیدی می شویم و همه چیز را با رنگ بوی دیگری می بینیم معنای عشق و تفسیری که از آن می شود از فردی به فرد دیگر متفاوت است. و همین اختلافات است که سبب می شود هر کسی عاشق شود. علاوه بر این عاشق  شدن مراحلی دارد که هر مرحله شکل خاص خود را دارد و همچنین شگفت انگیز است اگرچه این مراحل مستقل از یکدیگر و واقعی هستند.

 

نکته: خانم ها عاشق  صحبت کردن درباره احساساتشان هستند. از آنها صحبت هایی درباره خودشان بپرسید.

 

متاسفانه همه عشق و عاشقی ها به گل رز و شمع روشن کردن ختم نمی شود. حتی گاه روابط عاشقانه در مسیرهای ناخواسته می افتد حتی گاه این مشکل گریبان متعهد ترین زوج ها را هم می گیرد. بعد از مدتی که گاه به سال هم می کشد روابطشان به خشونت کشیده می شود. مهم نیست که علت اصلی مشکل اختلاف عقیده، افسردگی، مشکلات جنسی یا هر چیز دیگری باشد اگر دو طرف نسبت به هم متعهد و دلسوز باشند آنگاه هیچ کوهی بلند نیست و هیچ مشکلی غیر قابل تحمل نیست و مانعی وجود نخواهد داشت که نتوان از آن گذشت.

گذشته از دلایلی که به آن اشاره شد و امیال باطنی ممکن است ازدواج شما ناشی از یک عشق عمیق نبوده باشد. و اکنون در کنار هم زندگی می کنید و گاه بعضی کارها و عادت های شما مثل خروپف کردن، غذا خوردن زیاد و ... سبب آزار همسرتان شود بدون اینکه متوجه آن شوید یا حتی ممکن است روز تولد یا سالگرد ازدواج خود را فراموش کنید و کم کم در مسیر پیش بروید که به آن سندرم «بی احترامی خانوادگی» می گویند.

در این زمان است که به فکر می افتید بد نیست کمی به گذشته باز گردید و در رفتارهای خود تجدید نظر نمایید و کمی هیجان و جذابیت به زندگی زناشویی خود بیفزایید. می خواهید کاری کنید که زن زندگی شما بعد از سالها زندگی مشترک دوباره عاشق  شما شود. ولی چگونه؟ خوب باید بگویم این کار آنقدر هم که فکر می کنید سخت نیست. تنها کاری که باید بکنید این است که زن خود را درک کنید و در راستای غریزه خود حرکت کنید.

در این مقاله چند راهنمایی برای کمک به دوباره عاشق شدن ارائه می شود:

 

در خوشی ها و شرایط سخت نشان دهید که به او اهمیت می دهید

یکی از کلیدهای قفل قلب خانم ها این است که وقتی که به شما نیاز دارند در کنار آنها باشید. روزی یکی از دوستان بسیار نزدیکم می گفت هیچ چیز را بیش از این دوست ندارند که در پایان یک روز سخت از همسر خود با صمیمیت و از ته دل بشنوند که به آنها می گوید: «دوستت دارم» بسیار ساده است این طور نیست؟ اما این حرف واقعاً اثر خوبی دارد فقط امتحان کنید. وقتی همسر شما در شرایط سختی است او را درک کنید. در این شرایط صبر خود را از دست ندهید و شروع به عیب جویی از کارهای غیر متعارف او نکنید چون او اکنون ناراحت است و هر کسی چنین شرایطی را تجربه می کند. فراموش نکنید برای شما هم شرایط بد پیش خواهد آمد و در آن هنگام هیچکس مانند همسر شما غمخوارتان نیست.

 

او را با مهربانی غافلگیر نمایید

هیچ چیز مانند یک لطف و مهربانی بجا قدردانی همسرتان را بر نمی انگیزد. آیا تاکنون شنیده اید زنی به خاطر هدیه ای که همسرش به او می دهد وی را سرزنش کند؟ در حالی که دنیای مادی اطراف ما سعی دارد این را به ما القا کند که طلا، جواهر، الماس و مقدار زیادی پول باید خرج کنید تا دل یک زن را دست آورید ولی حقیقت غیر از این است و این افکاراشتباه را باید دور بیندازید شما می توانید با کارهای ساده ای مانند گردش در اطراف شهر و در طبیعت، یا ماساژ پاهایش وقتی که از کارهای روزانه خسته شده است همسر خود را غافلگیر نمایید. یا وقتی می خواهد حمام کند برایش حمام را خوشبو نمایید، یک گل رز برایش بخرید یا او را برای شما بیرون ببرید. آنگاه مطمئن باشید که هر دوی شما عشق را احساس خواهید کرد. برای اینکه گل بخرید به دنبال دلیل نگردید!

 

برایش احساس امنیت فراهم نمایید.

امنیت برای زن بسیار ارزشمند است این امنیت شامل امنیت بدنی، امنیت مالی و امنیت احساسی است. دقیقاً به همین دلیل است که قهرمانان داستان های عاشقانه همیشه قوی و با اراده هستند و قهرمان زن داستان در نهایت به قدرت او احتیاج پیدا می کند.

این همان چیزی است که خانم ها آرزو می کنند، مهم نیست آنها چقدر باهوش و مستقل باشند و چه قدرتی در اجتماع داشته باشند. همه آنها می خواهند صاحب دل مردی باشند که بتوانند به او تکیه کنند. البته این بدان معنا نیست که بدون درنگ به سالن بدنسازی بروید و عضلات خود را پمپ کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که عشق و تعهد و مسئولیت پذیری خود را به همسر خود ثابت کنید. به او نشان دهید قهرمانی خواهید بود که می تواند به شما تکیه کند و مهم نیست چه مشکلی برایش پیش بیاید.

 

در کارهای روزانه به زن زندگی خود کمک کنید.

این کار ممکن است خیلی ساده نباشد. خود را برای چرخیدن در اطراف خانه و جابجا کردن و مرتب کردن آماده کنید. شاید همسر شما خانه دار باشد و دوست داشته باشد وقت بیشتری با فرزندتان بگذراند (اگر فرزندی دارید) اما برای اینکار شما باید دست به کار شوید و کارهای خانه را انجام دهید. یا شاید بتوانید بچه ها را از دست و بال او دور کنید تا کمی استراحت کند. در کارهای خانه به همسر خود کمک کنید و نتایج آن را ببینید!

 

گوش فرا دهید!

این کار هم ساده ترین کار نیست. خدا می داند چه تعداد از ازدواج ها فقط به خاطر ارتباط ضعیف به طلاق ختم می شود. زن ها دوست دارند حرف بزنند و مردها از گوش دادن متنفرند. البته من پیشنهاد نمی کنم تمام وقت خود را با همسر خود بگذرانید و تمام وقت به حرف های او گوش دهید.

امافقط زمانی که با همسر خود صحبت می کند بد نیست اگر به چیزهای دیگر فکر نکنید. و با تمرکز بیشتری به حرف هایش گوش دهید. شاید در انجام کارهای روزانه و خرید خیلی اذیت شده است. در مورد آنها از او بپرسید و فقط گوش دهید ببینید چه می گوید احتیاجی نیست برای او راه حلی تعیین کنید فقط یک همدردی ساده می تواند بسیار کمک کند. و در این زمان دقیقاً نیاز او را برآورده کرده اید و احساس نزدیکی بیشتری به هم خواهید داشت.

 

آتش عشق را دوباره بیافروزید

با همسر خود به یک سفر خاطره انگیز بروید.

پاتریک به همسر خود ژانت گفت که آخر هفته می خواهند از شهر خارج شوند ولی در عوض او را به جایی برد که اولین بار همدیگر را دیدند و جاییکه عاشق هم شدند. و جاهایی از این قبیل رستورانی که برای اولین بار با هم قرار ملاقات گذاشتید، تئاتر یا سینمایی که اولین بار دست یکدیگر را گرفتید می تواند برای خانم ها بسیار جالب و دوست داشتنی باشد. ژانت از این کار همسرش بسیار خوشحال شده بود. بعضی مواقع برای جلو رفتن باید به گذشته نگاه کرد. اگر بودجه کافی برای مسافرت ندارید می توانید همسر خود را به رستوران یا یک فست فودکه از آن خاطره خوشی دارید ببرید مطمئن باشید همسر شما از یادآوری خاطرات خوش و به خصوص عاشقانه مشترک بسیار خوشحال خواهد شد.

 

نقشه یک قرار عاشقانه در خانه!

قلب رابطه عاشقانه خلق این سحر است. به سادگی شرایطی فراهم کنید که بتوانید در خانه با همسر خود با راحتی و آرامش اوقات خوشی را بگذرانید. لباس های زیبا برای یکدیگر بپوشید سر و وضع خود را مرتب کنید و فرزندانتان را خانه پدر و مادرتان بفرستید. غذا، نوشیدنی و موزیک مناسب فراهم کنید (البته بهتر است برای همه اینها از قبل برنامه ریزی کرده باشید) آخر از همه و بهتر از همه به همسر خود نشان دهید چقدر برای او ارزش قائل هستید.

 

به او فضای کافی بدهید

ماهی یک بار مسئولیت فرزندان را قبول کنید تا آنها با دوستان خود وقت بیشتری بگذرانند یا به کاری که علاقه دارد بپردازد مثلاً به استخر یا سونا یا یک سرگرمی مورد علاقه اش برود. بالاخره یک دید مثبت از خود به جا بگذارید و نشان دهید چقدر به او اهمیت می دهید و مطمئن باشید موفق خواهید شد.


کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/29:: 12:35 صبح     |     () نظر