سفارش تبلیغ
صبا ویژن
₪ اس ام اس و جک ₪
درباره

₪  اس ام اس و جک ₪


مدیر وبلاگ : [64]
نویسندگان وبلاگ :
m.s[0]

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه ٬ این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

 

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced SystemCare:
- قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی درایو هارد
- توانایی بهینه سازی و پاک سازی رجیستری
- کارکردن اتوماتیک در پیش زمینه
- حمایت از امنیت کامپیوتر
- قابلیت پاک کردن درایوهای هارد
- اجرای کامپیوتر در اوج عملکرد
- بهینه سازی سیستم و پایان کند شدن، فلج شدن، از کار افتادن و خطرات امنیتی
- پاک سازی از خطا ها و اجرای روان تر از همیشه سیستم
- استفاده آسان و بهینه سازی کل با یک کلیک با کاوش و پاک سازی برای مواظبت از سیستم
- حمایت از سیستم با پوییدن و حذف نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی با به روز رسانی رایگان
- پاک سازی ویندوز و بالا بردن اجرای سیستم با پاک کردن فایل های ناقص، خراب و غیر قابل استفاده و  حذف فایل های کهنه، ناخواسته و زدودن فیلد های خراب رجیستری
- نگه داشتن سیستم در بالاترین کارایی با تنظیم ویندوز در بهترین موقعیت سیستم و یکپارچه سازی فضای هارد دیسک
- پشتیبانی از ویندوز XP، ویستا
- و …

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:17 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

Super Utilities Pro نام یک نرم افزار بسیار مفید و قدرتمند می باشد که با گردآوری کردن ?? ابزار مختلف در زمینه های تعمیر ، بالا بردن سرعت ، حفظ و بالا بردن امنیت کامپیوتر شما طراحی شده است . به بیان دیگر می توان گفت که ? مجموعه کاربردی برای ساخت این نرم افزار فشرده شده اند . آیا می خواهید سرعت کامپیوترتان را به طور چشمگیری افزایش دهید ؟ آیا می خواهید کارایی رایانه شخصی تان را افزایش دهید ؟ آیا می خواهید به سادگی بخش هایی مثل هارددیسک ، مموری ، نرم افزارها و رجیستری ویندوزتان را پاکسازی و بهینه سازی نمایید ؟ Super Utilities Pro برنامه ای است که برای برآورده کردن نیازهای اینچنینی شما طراحی شده است و می توانید به صورت رایگان از دانلود کده دریافت نمایید . در ادامه به معرفی برخی از ابزارهای موجود در این برنامه می پردازیم :

 - پاکسازی فایلهای بیهوده از روی کامپیوتر شما
– پاکسازی و بهینه سازی رجیستری سیستم
– حذف کامل برنامه های نصب شده با استفاده از بخش Uninstall Plus
– بازیابی ، یکپارچه سازی و بهینه سازی مموری سیستم
– پیدا کردن و تعمیر میانبر های شکسته
– حذف بد افزارهایی نظیر تروجان ها ، کی لاگر ها ، ابزارهای تبلیغاتی و جاسوسی
– مدیریت کامل برنامه های آغازین ویندوز
– مدیریت حرفه ای برنامه های در حال اجرا
– مدیریت کامل پسورد ها و پر کردن خودکار فرم های پسورد در IE
– پنهان سازی فایلها و فولدر ها
– مدیریت آدرس های مشاهده شده در اینترنت اکسپلورر برای حفظ حریم شخصی
– محافظت از آیتم های مورد علاقه ی شما در منوی استارت
– محافظت از تنظیمات اینترنت اکسپلورر
– تهیه بک آپ از درایور های نصب شده و بازیابی آنها در آینده
– خاموش ، ریست و لاگ آف کردن کامپیوتر به صورت خودکار
– آنالیز کردن فولدر ها
– بازیابی فایلهای حذف شده از روی هارددیسک
– قرار دادن ایمیج های ISO در درایو مجازی
– و …

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:10 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

یکی از مهمترین اجزای کامپیوتر شما هارد درایو آن می باشد. زمانی که هارد شما دائماً و به صورت صحیح کار می کند شما باید آن را چک و بررسی کنید. بدین طریق شما مانع از بروز مشکلاتی که ممکن است برای هاردتان به وجود آید می شوید. زمانی که هارد دیسک شما خراب شود و یا مشکلی برای آن بوجود آید، از دست دادن داده قطعاً یکی از نتایج آن می باشد.
نرم افزار Ashampoo HDD Control ابزاری به منظور افزایش کارایی هارد شما می باشد. این نرم افزار از هارد شما در برابر عیوب احتمالی محافظت می نماید و پارازیت یا مشکلاتی که ممکن است بر روی آن بوجود آید را از بین می برد این محافظت از طریق اجرای 3 عمل اصلی مشاهده، یکپارچه سازی و مراقبت صورت می پذیرد. در طول عمل مشاهده این نرم افزار از تمام درایو های سریال ATA و IDE موجود پشتیبانی می کند. قطعات متصل به سیستم از طریق پورت های یو اس بی، firewire و کنترلر های RAID اغلب از این توابع پشتیبانی نمی کنند. بر اساس نوع درایوی که در حال استفاده است Ashampoo مجموعه ای از اطلاعات مهم شامل نسخه ی firmware، اندازه ی cache و تعداد پارتیشن های موجود، دما و فضای درایو را در اختیار کاربر قرار می دهد. در آخر برنامه مجموعه اطلاعاتی از سلامتی و کارکرد درایو را در اختیار کاربر می گذارد. به منظور مراقبت از هارد شما این نرم افزار به حذف و سازماندهی داده های جمع شده و اضافی بر روی هارد دیسک می پردازد. فایل های موقتی، بک آپ های کپی گرفته شده و فایل های موجود در سطل بازیافت قابل حذف می باشند. به علاوه این نرم افزار می تواند فضای کش (Casch) را پاک نموده و کوکی های اضافی را از مرورگر اینترنت پاک نماید و ... به منظور یکپارچه سازی ماژول یکپارچه ساز این نرم افزار می تواند تمام فایل ها را سازماندهی کند و دسترسی به هارد دیسک را سریعتر نماید و به این ترتیب دیگر وابستگی به منابع سیستم وجود نخواهد داشت. عمل یکپارچه سازی زمانی که شما کاری با سیستم ندارید به صورت خودکار قابل اجرا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo HDD Control :
- ارائه ی اطلاعات درباره ی شماره سریال، بد سکتور، کش و ... موجود بر روی هارد
- گزارش دائمی از دما و عملکرد
- Help حساس به متن و دقیق
- نمایش فایل های SMART موجود با جزئیات
- قادر به ارائه ی گزارش
- نمایشگر دما به صورت درجه ی سلسیوس و فارنهایت
- واسط کاربری با نمای رنگی و قابل کنترل
- قابلیت به روز رسانی نرم افزار به سادگی و اتوماتیک
- قابلیت clean-up سریع و قدرتمند دیسک
- یکپارچه سازی تمام خودکار دیسک
- یکپارچه سازی از طریق الگوریتم حداقل برخورد با کارایی سیستم
- یکپارچه سازی همزمان تمام درایو ها
- قابلیت انتخاب نوع پکپارچه سازی(سریع، معمولی، هوشمندانه)
- گزینه های قابل نتظیم و با ساختار
- قابلیت تعریف استثنا به صورت خودکار و دستی
- پشتیبانی از اخرین نسخه ی مرورگر هایی چون Firefox ،Internet Explorer ،Opera
- رنج وسیعی از گزینه های قابل تنظیم برای رفع نیاز کاربر
- قابلیت نظارت، ارائه ی گزارش و آنالیز نواقص احتمالی
- گزارش موقعیت عملکرد و صحت هارد دیسک
- هشدار ایمیل در صورت امکان رخداد نقص در هارد
- ارتباط مسقیم با لاگ های ویندوز
- و ...

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 1:59 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

Dynamic Photo HDR  نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تنظیمات نور در تصاویر و ایجاد افکت های نرم افزاری بر روی عکس به منظور بازگردانی حالت عکس به صورت واقعی می باشد. این نرم افزار قدرتمند از ابزارهای بسیاری برای ایجاد تغییرات نور و محیط بهره می برد که به کمک آن ها می توان اعمالی همانند تنظیم نور ، ایجاد سایه های طبیعی در تصویر ، جیگزینی نور آفتاب در محل هایی که در تصویر در زیر سایه قرار گرفته اند ، توانایی تنظیم نور خورشید در تصویر و ایجاد سایه با استفاده از ابزار خورشید مجازی در نرم افزار ، قابلیت سازگار سازی نور و رنگ در تصویر با دیگر عکس های دلخواه و ... اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت MediaChance می باشد.

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 1:56 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

نرم افزار Download Master با هدف برطرف سازی ? مشکل اساسی فرایند دانلود یعنی سرعت ، مشکلات موجود در پروسه و مدیریت فایلهای دانلودی آن دست به طراحی و ساخت دانلود منیجری قدرتمند زده است . نخستین ویژگی Download Master که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد هسته درونی قدرتمند و ظاهر کاربرپسند آن می باشد . در کنار هم قرار گرفتن این شاخصه ها ،  توانسته است ابزاری کامل را به وجود آورد .این برنامه به شما کمک می کند تا با افزایش سرعت دانلود در پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از سایر برنامه دانلود کنید . پشتیبانی از توقف و از سرگیری مجدد فرایند دانلود نیز یکی دیگر از قابلیت های اساسی این نرم افزار به شمار می رود .گرچه هنوز هم بیش از نیمی از کاربران ویندوز از Internet Explorer استفاده می کنند اما دیگر همانند گذشته انتخاب کاربران به این مرورگر محدود نمی شود و با به کار آمدن اعجوبه ای نظیر فایرفاکس و همچنین مرورگر های دیگری مانند کروم و اپرا که هر یک به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران پر و پا قرصی دارند . به همین دلیل تحت پوشش قرار گرفتن مرورگر های مختلف توسط یک دانلود منیجر ، معیاری برای سنجش آن به شمار می رود . با پشتیبانی Download Master از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape از این امتحان نیز سربلند خارج شده است و می تواند نیاز تمامی گروههای کاربری را برطرف سازد .این نرم افزار از توانایی دیگری نیز برخوردار است و آن قابلیت آپلود کردن مستقیم فایلها بر روی سایت های ویدیوی آنلاین YouTube ، Google Video ، RuTube و یا دانلود فیلم ها از سایت های نامبرده می باشد .

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/25:: 10:3 عصر     |     () نظر