سفارش تبلیغ
صبا ویژن
₪ اس ام اس و جک ₪
درباره

₪  اس ام اس و جک ₪


مدیر وبلاگ : [64]
نویسندگان وبلاگ :
m.s[0]

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه ٬ این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

نقشه و برنامه کار و استراتژی حرفه ای چه هستند؟

اگر حتی برای تعطیلات خود برنامه ای نداشته باشید ممکن است نتوانید از تعطیلات خود لذت ببرید و چیزها آنگونه که می خواهید پیش نروند. برای آنکه آنچه می خواهید اتفاق بیفتد باید برای آنها یک تصویر ذهنی داشته باشید.

داشتن هدف و تعیین آن یکی از مهمترین مراحل هنگام شروع یک کسب و کار جدید است. و دلیل آن هم واضح است چون جهت حرکت و برنامه رسیدن به آن را تعیین می کند. هدف موتور ایجاد انگیزه و پاسخی مناسب به این سوال دشوار است: آیا اگر این کار را انجام دهم به من کمک میکند به هدف خود برسم؟ یک کسب و کار بدون هدف مانند یک کشتی بدون قطب نماست در سفر با این کشتی هیچگاه نخواهید فهمید که مقصد شما کجاست. هدف شما تا حد امکان باید واقع گرایانه و خاص باشد. هدف خود را با توجه به زمان، الویت ها، سود ها، موقعیت ها و فرصت ها تعیین کنید. دو هدف زیر را با هم مقایسه کنید:

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/28:: 4:31 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

اگر در فکر آغاز کسب و کار خود هستیداحتمالا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟ یا مردد هستید که آیا این کار را انجام دهم یا خیر. در این مقاله می خواهم شما را با تجربه خود در این زمینه آشنا کنم.

همچنین آنچه در این مقاله می خوانید تمام جزئیات کار را به شما نخواهد گفت چون هر پروژه ای فوت و فن خود را دارد. اما سعی دارم مراحل بنیادی برای به ثمر رساندن یک پروژه موفق را با شما در میان بگذارم.

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/28:: 4:26 صبح     |     () نظر