سفارش تبلیغ
صبا ویژن
₪ اس ام اس و جک ₪
درباره

₪  اس ام اس و جک ₪


مدیر وبلاگ : [64]
نویسندگان وبلاگ :
m.s[0]

سلام به دوستان خوبم .امیدوارم در این وبلاگ دقایق خوبی رو سپری کنید .برای آگاهی ازامکانات این وبلاگ خواهشمندم که تا آخر این صفحه ٬ این وبلاگ رو مشاهده کنید.این وبلاگ هر روز آپدیت میشه .

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

ESET NOD32 Offline Updater 5710 (20101217) | 33.90 MB

آپدیت ESET NOD32

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:34 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

Kaspersky Virus Removal Tool نرم افزار بسیار قدرتمندی است که توسط آزمایشگاه کسپراسکای تولید شده است و به شما امکان حذف ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، انواع Rootkits و نرم افزارهای مخرب دیگر را می دهد. این نرم افزار برای پاک کردن موقت ویروس ها به کار می رود و ابزاری دفاعی ندارد برای امنیت ????% سیستم نیاز به نصب نرم افزارهای امنیتی مانند امنیت اینترنت کسپراسکای نیاز دارید. این نرم افزار نیازی به فعال سازی ندارد و بدون استفاده از اینترنت به کار خود ادامه می دهد.

 

ویژگی های نرم افزار  :
- شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب و توانایی برای حذف آنها
- حذف خودکار و دستی انواع برنامه های مخرب
- محیطی کاربر پسند و بسیار راحت
- توانایی نصب روی سیستم های آلوده با الگوریتمی خاص
- استفاده از الگو برای شناسایی ویروس ها و کرم های اینترنتی
- قابل نصب بر روی تمامی ویندوز های موجو

 

 

توضیحات:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک ویروس و یا کرم اینترنتی سیستم شما را به هم بریزد و با تعویض ویندوز این مشکل همچنان باقی باشد که برای حل این مشکل می توانید این نرم افزار را بر روی سیستم نصب کنید و به اسکن کل هارد دیسک بپردازید و بعد از اتمام کار  شروع به تعویض ویندوز کنید.

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:28 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

Home Photo Studio نرم افزاری قدرتمند با رابط کاربری بسیار ساده جهت ویرایش عکس با مجموعه کاملی از ابزارهای دستکاری تصاویر است.
با ابزار قدرتمند این نرم افزار شما میتوانید به راحتی عکسها را ویرایش . ادیت نمایید.
افزودن افکتها، از بین بردن قرمزی چشمها در عکسهای دیجیتال، برش یا برداشتن جزئی از عکس، بهبود زنگ منطقه ای از تصویر و … از قابلیتهای این نرم افزار است.افزودن جلوه های ویژه از جمله تغییر زاویه نور، اثرات آب و هوا، ترکیبهای 3D از قابلیتهای حرفه ای این نرم افزار است.
با این نرم افزار کارهای حرفه ای را بر روی تصاویر مورد نظر پیاده نمایید و از قالبهای آن استفادهبرده و سپس آنها را به کارت پستال و … تبدیل نمایید.

برخی از ویژه گیها:
پشتیبانی 20نوع فرمت ورودی و خروجی گرافیکی
استفاده بسیار آسان از Image Explorer
بهبود بخشی حرفه ای عکسهای معیوب و قدیمی
تنظیم و پشتیبانی از سطوح مختلف، منحنی ها، تعادل رنگ، کنتراست و …
بیش از 100 قالب آماده عکس و اثرات ماسک
پشتیبانی 24 ساعته
و …

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:15 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

نرم افزار Sisulizer ابزاری قدرتمند که به کاربران در چند زبانه نمودن برنامه های خود در سه مرحله ساده کمک می نماید. ابتدا عملیات Scan بر روی سورس کد ها صورت می گیرد که این نرم افزار از سورس کد زبان های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می کند و سپس در مرحله دوم عملیات ترجمه بر روی برنامه صورت می گیرد و در سومین مرحله عملیات ساخت فایل های مربوطه می باشد. این نرم افزار با ترجمه رشته های متن موجود در سورس کد برنامه شما را به چندین زبان ترجمه می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sisulizer :
- قابلیت چند زبانه نمودن برنامه های خود
- دارای ابزار خط فرمان
- ترجمه و بومی سازی واژه نامه وب ASP ،JSP و PHP
- پایگاه داده های ترجمه و بومی سازی سرور
- استفاده ازسرور مبتنی بر حافظه
- استفاده از دستگاه موتور ترجمه
- و ...

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:7 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

DVD Converter Professional نام یکی از بهترین نرم افزار های تبدیل فرمت می باشد که قطعا با یک بار استفاده از آن دیگر سراغ هیچ برنامه ی دیگری برای تبدیل فرمت های مورد نظر خود نخواهید رفت .با  پشتیبانی تقریبی از تمامی فرمت های تصویری و طبقه بندی کردن آنها در دسته های مختلف همان چیزی است که این نرم افزار را نسبت به گونه های مشابه متمایز می سازد . شما می توانید به سادگی DVD های فیلم خودتان را با این نرم افزار ریپ کنید و با انتخاب یک خروجی مناسب آن را در حافظه کامپیوتر خود ذخیره نمایید . خروجی انتخابی شما می توانید یکی از فرمت های قابل پخش در دستگاه های iPod ، iPhone ، PSP ، xBox ، Ps3 ، PDA، Zune و یا دستگاه های موبایل باشد . از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این برنامه می توان به تعیین زمان شروع و انتهای فیلم اشاره کرد . با این قابلیت می توانید به جای تبدیل تمام فیلم ، به طور مثال از دقیقه ?? آن فرایند را شروع کنید . بدین ترتیب می توان تبلیغات های آغازین فیلم ها را از آنها جدا نمود . از جمله فرمت هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند می توان به AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، RM ، MOV ، ?GP  ، DivX ، XviD ، MOV ، rm  rmvb ، MPEG ، VOB ، DVD ، WMV اشاره نمود .

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:5 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

یکی از برترین نرم افزارها برای تبدیل فایل های ویدیویی می باشد.این نرم افزار می تواند در سرعتی بالا فرمت های ویدیویی را به همدیگر تبدیل کند. همچنین این نرم افزار می تواند اکثر فایل های ویدیویی را به همدیگر تبدیل کند بعلاوه می تواند فایل های ویدیویی را به فرمت های قابل اجرا برای گوشی های موبایل و ipod و ... تبدیل کند.فایل های صوتی را به همدیگر تبدیل می کند و خروجی این نرم افزار دارای کیفیت بالایی می باشد.

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/27:: 2:2 صبح     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

برنامه های بسیاری برای بهینه کردن ویندوز به بازار عرضه شده اما TuneUp Utilities در بین این برنامه‌ها نظر کارشناسان و کاربران کامپیوتر را بیشتر به خود جلب کرده است. از ویژگی های این برنامه: Defrag درایوها، مدیریت برنامه های Startup، ارائه پیشنهاداتی برای افزایش سرعت سیستم، بررسی خودکار سیستم و ذکر مشکلات، Defrag رجیستری، پاک کردن فایل های اضافی، افزایش امنیت ویندوز، بهینه کردن سیستم با یک کلیک، بررسی ارورهای هر پارتیشن و برطرف کردن آنها، بازیابی اطلاعات پاک شده، پاک کردن یک فایل بدون امکان بازیابی آن، مدیریت Process های سیستم، برنامه مدیریت Uninstall و ...

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/25:: 9:55 عصر     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Advanced SystemCare:
- قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی درایو هارد
- توانایی بهینه سازی و پاک سازی رجیستری
- کارکردن اتوماتیک در پیش زمینه
- حمایت از امنیت کامپیوتر
- قابلیت پاک کردن درایوهای هارد
- اجرای کامپیوتر در اوج عملکرد
- بهینه سازی سیستم و پایان کند شدن، فلج شدن، از کار افتادن و خطرات امنیتی
- پاک سازی از خطا ها و اجرای روان تر از همیشه سیستم
- استفاده آسان و بهینه سازی کل با یک کلیک با کاوش و پاک سازی برای مواظبت از سیستم
- حمایت از سیستم با پوییدن و حذف نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی با به روز رسانی رایگان
- پاک سازی ویندوز و بالا بردن اجرای سیستم با پاک کردن فایل های ناقص، خراب و غیر قابل استفاده و  حذف فایل های کهنه، ناخواسته و زدودن فیلد های خراب رجیستری
- نگه داشتن سیستم در بالاترین کارایی با تنظیم ویندوز در بهترین موقعیت سیستم و یکپارچه سازی فضای هارد دیسک
- پشتیبانی از ویندوز XP، ویستا
- و …

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/25:: 9:49 عصر     |     () نظر

وبلاگ تفریحی بی بی جون - www.bibijon.parsiblog.com

Loaris Trojan Remover نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند. این نرم افزار از ورود هرگونه ابزار، برنامه و ... که امنیت کامپیوتر شما را به خطر می اندازد جلوگیری می کند و دائماً در حال بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک می باشد تا در صورت مشاهده موردی خاص، به حذف و پاک سازی آن بپردازد و از آلوده شدن سیستم به هرگونه مخرب جلوگیری کند. این نرم افزار با قدرت خاصی که در زمینه پیدا کردن بد افزار ها و تروجان ها دارد، سیستم شما را بهینه می کند. گاهی اوقات پیش می آید که بدلیل وجود چنین فایل هایی، سیستم شخصی ما با کندی و افت سرعت مواجه می شود و در این مواقع اکثر افراد اقدام به تعویض ویندوز می کنند که گاهی ممکن است در این تغییرات و تعویض ویندوز برخی از فایل های حیاتی و شخصی خود را از دست دهند ولی در اصل امر، تروجان ها از بین نمی روند. توسط این نرم افزار، به راحتی تمامی قسمت های موجود در کامپیوتر شما اسکن شده و به صورت هوشمند پاکسازی می شوند. حتی temp و کش هایی که در مرورگر اینترنت شما وجود دارند ممکن است آلوده به تروجان باشد و این نرم افزار با قدرت و دقت بسیار زیادی تمامی آنها را پاکسازی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Loaris Trojan Remover :
- پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها، popup adsها و هرگونه اطلاعات مخرب
- مقابله با انواع کدهای مخرب در وب
- تشخیص سریع مخرب ها و متوقف کردن لحظه ای آن ها
- ریست کردن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم که ممکن است امنیت شما را به خطر بیندازند
- ریست کردن اطلاعات موجود در مموری سیستم شما
- ریست کردن فایل های موجود در کش اینترنت
- دارای گاردی بسیار قدرتمند در مقابل حملات ممکنه از اینترنت
- حجمی متعادل و کارکرد بسیار بالا
- بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای
- جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی
- بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها
- و ...

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/25:: 5:37 عصر     |     () نظر

Trojan Killer ابزاری است کاملا حرفه ای که برای پاکسازی و غیر فعال کردن بد افزارهای رایانه ای ، بدون نیاز به انجام ویرایش دستی در رجیستری و فایلهای سیستمی طراحی شده است . با استفاده از این برنامه می توانید بسیاری از بد افزارهایی را که برخی از آنتی ویروس های استاندارد و مشهور نیز قادر به حذف و پاکسازی آنها نیستند ، از بین ببرید . Trojan Killer با اسکن کردن تمامی فایلهایی که در موقع بوت کردن اجرا می شوند ، ابزارهای تبلیغاتی ، جاسوسی ، تروجان ها ، کرم ها و سایر ابزارهای خرابکار را شناسایی کرده و نسبت به حذف آنها از رایانه شما اقدام می کند . به وسیله این نرم افزار می توانید مطمئن باشید که تمامی ابزارهای مخرب و تبلیغاتی موجود در کامپیوتر شما از بین خواهد رفت و امنیت به طور کامل به آن باز خواهد گشت .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Trojan Killer  :
- دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت
- قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها
- بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای
- جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی
- بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر
- سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمند
- ریست کردن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم که ممکن است امنیت شما را به خطر بیندازند
- ریست کردن اطلاعات موجود در مموری سیستم شما
- ریست کردن فایل های موجود در کش اینترنت
- پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز ?
- امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد
- شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها
- حجمی متعادل و کارکرد بسیار بالا
- بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها
- و ...

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

وبلاگ تفریحی سجاد صفر


نوشته شده توسط 89/9/25:: 5:26 عصر     |     () نظر
   1   2      >